Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, november 03, 2010

Priolistan över saker att fixa i lägenheten :)


Vår lägenhet (97kvadrat)

F sovrum (sovrum 2 på bilden)
Gardiner (Prio 2)
Taklampa (Prio 2)
Bord + stolar (Prio 1)
Mysbelysning (Prio 1)
Rullgardin (Prio 1)

Köket
Gardiner (Prio 1)
Stol till K (Prio 3)
Taklampa (Prio 2)

Hobbyrummet (sovrum 1 på bilden)
fler bokhyllor (Prio 3)
fler hyllplan (Prio 1)
Taklampa (Prio 1)

Vårt sovrum (sovrum 3 på bilden)
Gardiner (Prio 1)
Tv + box (Prio 2)

Vardagsrummet
Soffa (Prio 3)
Fotölj (Prio 1)
Soffbord (Prio 3)
Taklampa (Prio 1)
Bokhyllor (Prio 2)

Hall
Taklampa (Prio 1)

Hela lägenheten
Gardiner (Prio 1)
Foton (Prio 1)
Fluff (Prio 1)

Jag har sedan jag flyttade hemifrån varit på väg mot någon annanstans. Alltid på väg mot något bättre, någon annan lägenhet som är bättre eller som man skall bo längre i. Jag har nu börjat inse att vi kommer bo kvar här ett bra ta så därför vill jag nu göra det mysigt undertiden så att vi mår bra de år vi bor här och inte bara bor här för att det är på väg mot någon annanstans. (Det kanske ser konstigt ut att det nästan står taklampa i varje rum. Vill bara säga att vi har taklampor nu också, men inga fina och jag vill köpa nya som passar i rummen inte bara ha 69:- plast lampor som är jätte fula från Ikea)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar