Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, november 08, 2009

Min hjärna behöver stimulans

Sedan jag började jobba känns det som att jag gör samma sak dag ut och dag in enda skillnaden är att ojämna veckor lämnar jag sonen på dagis och jobbar kväll och jämna veckor jobbar jag dag och hämtar sonen på dagis annars är allt SAMMA SAMMA SAMMA! Jag har jobbat i drygt 1 månad och jag håller redan på att bli halvt galen. Missförstå mig rätt jag gillar mitt jobb och jag gillar mina kollegor och jag har absolut inget emot att jobba, men jag behöver stimulans av något slag. Jag har nämnt det tidigare, men jag säger det igen. Jag vill börja plugga till civilekonom eller något annat inom ekonomi. Jag vill veta hur det fungerar bakom och inte bara en idiot som många andra svenskar verkar vara och glatt betala alla konstiga avgifter som olika bolag inom finansvärlden tar ut och eftersom ingen ifrågasätter så blir det inte någon förändring så jag skall försöka söka söka matte C igen till våren och plugga det på distans och sedan får vi se hur det än går hinner jag inte klart med kursen tills man skall söka in på högskolan till nästa höst så tidigast 2011 kan jag söka.

/Fru S

1 kommentar:

  1. låter som en mycket bra plan tycker jag! du är ambitiös och verkar företagsam så det ska inte vara nå problem för dig!
    lämnar en länk som intresserar mig, och har gjort länge, kanske något för dig som bor i sthlm?
    http://www.jenseneducation.se/

    SvaraRadera