Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, november 03, 2009

Noggrann planering inför nyårs firandet

På något sätt ha mitt liv blivit otroligt mycket mer komplicerat sedan vi fick barn. Ett bra exempel på detta är årets nyårsfirande. Jag har en kompis som bor i London och jag (och min man) är bjudna dit. Min man kan dock inte ta ledigt från jobbet så jag kommer att åka själv. Det var en långdragen planeringsprocess innan jag tillslut vågade beställa biljetterna överhuvudtaget, men nu är det i alla fall klart att jag flyger till London den 28 dec och hem den 2 jan och att mina föräldrar som firar jul med oss tar med sig sonen hem till dom den 27 dec och min mamma, vår son + min kusin och hennes man och deras tre barn åker upp den 4 jan. Min mamma åker hem igen den 6 jan och min kusins familj åker hem den 8 jan. Planering är fan A och O när man har barn.

/Fru S

1 kommentar:

  1. man blir en planeringsmästare när man har småbarn! =) Det känns lite smått konstigt nu när min son är 14. Man kan komma och gå nästan som man själv behagar. Han klarar sig ganska bra själv.

    SvaraRadera