Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, oktober 28, 2009

död, mord m.m.

Varje dag när jag åker till jobbet har jag medvetet valt att inte ta någon av gratis tidningarna. Varför? Jo för att det enda man kan läsa om är död, mord eller annan bedrövelse. Det är samma med nyheterna på tvn. Jag förstår inte vad som är så kul med att rapportera om att en man blivit skjuten där, att det är krig i si och så många länder och att så här många av civilbefolkningen dött. Det enda jag egentligen kollar på när det är nyheter på tv är ekonominyheterna annars är det bara bedrövelse. Mitt liv blir ju på inget sätt bättre om att höra om alla dessa människor som dött helt i onödan så jag har helt enkelt valt att inte läsa om det eller kolla på det på tv. Självklart läser jag ibland nyheter m.m, men det slutar alltid med att jag mår mycket sämre efter än innan.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar