Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, oktober 03, 2009

Jag har fått jobb :)

Jag börjar jobba på måndag. Det var inga som helst problem att få jobbet jag var och provmonterade för igår. Lite av ödets ironi att jag skall börja på ett jobb jag redan haft som jag trivdes super bra på, men som jag tyvärr var tvungen att sluta på. Detta visar på att det inte finns någon som helst mening med att bli arg, eller vara otrevlig mot en arbetsgivare även om man tycker att dom blivit orättvist behandlad.

Som det ser ut nu kommer jag att jobbar med detta fram till i slutet av december. Det kan bli förlängt om det kommer in tillräckligt med ordrar, men det är inget jag tar för givet. Jag kommer därför köra på en backup plan och söka in till en utbildning till våren. Jag har hittat en utbildning på komvux som är från jan 2010-maj 2010 (löneadministratör). Allt för att jag skall ha nytta av det i vårt företag i framtiden.

Fredagen den 2 okt var en bra dag för min familj ur jobb perspektiv. Min lillebror har varit arbetslös sedan i mars då han var färdig med sin utbildning. Igår lyckades han också få ett jobb. Det är ett vikariat, men det är ju bättre än inget.

/Fru S

3 kommentarer: