Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, oktober 01, 2009

The Bank of the Universe

Jag har haft ett ganska lång uppehåll i min läsning av the secret, men jag tog idag upp läsningen igen. Jag har kommit till avsnittet som handlar om pengar :) och där var det en person som bett om först 700000kr och fick det. Sedan bad han om 7 miljoner och fick det. Dom tipsade om att på deras hemsida fanns det en check (The Bank of the Universe) som man kunde skriva ut och som skulle sätta upp någonstans som man såg varje dag och skriva in hur mycket pengar man ville ha och sedan se vad som händer. Attraktionen om pengar fungerar på precis samma sätt som attraktionen om allt annat. Så nu sitter det en check på mitt kylskåp. Den är skriven på en miljon till mig själv. Jag skall testa om det fungerar. När jag vinner 1 miljon på lotto nästa vecka trots att jag inte spelat så vet jag att det fungerar ;)

Det står även i boken att man kan göra en visionstavla. Där man klipper ut bilder och sätter upp på saker man vill ha och sedan föreställer sig att man redan har dem. Jag tänker göra något liknande, men i albumsformat. Så kan jag sitta och bläddra igenom den varje dag och se alla saker jag vill ha och föreställa mig att jag redan har det. :)

Den senaste tiden har det varit mycket och jag har varit lite nere. Jag hatar hösten och vintern eftersom det är vått, kallt, och mörkt. Så vi går mot tider av "depression" för min del. Blä...

/Fru S

1 kommentar: