Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, oktober 20, 2009

Förföljd

I somras när vi var på Gotland spelades ayo technology med milow tiden och då menar jag verkligen HELA tiden. Jag tror jag lyssnade på den där låten säkert 10 gånger om dagen (ofrivilligt) eftersom den spelades på radion hela tiden. Nu hör jag den låten överallt. Milow var precis med på nyhetsmorgon som jag bara råkade zappa förbi samma sak för några dagar sedan jag zappade förbi ett program och där var han också med. Så jag är förföljd av den låten. Nu har det ju blivit en grej av det också så jag kommenterar varje gång jag hör den så det gör väl att jag tänker på det på ett annat sätt antar jag.

Idag är jag hemma och VABar med sonen för första gången. :)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar