Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, oktober 11, 2009

Skottlossning i natt?

Jag tror att det är dags att flytta så jävla långt bort vi bara kan från där vi bor nu. Min man vaknade inatt av att någon skött med automatvapen någonstans i området där vi bor. Eftersom vi bo i ett höghus och det enbart finns höghus runt oss är det omöjligt att säga var ljudet kom ifrån eftersom det studsar en massa. Min man ringde i alla fall polisen. Jag hörde bara dom sista skotten och jag kopplade inte alls att det var skott.

Känns ju tryggt att bo här! Eller kanske inte :S

/Fru S

2 kommentarer:

  1. usch vad jobbigt. Värre är det om man har större barn som tonåringar som hänger ute. Det var därför vi flyttade med sonen.

    SvaraRadera
  2. Ja vi kommer försöka flytta härifrån innan sonen blir för stor och dels är ute på kvällarna och dels får för mycket kompisar som han "måste" ställa upp för när han blir äldre

    SvaraRadera