Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, oktober 25, 2009

Ingen lön, men vår ekonomi är bättre än någonsin

I september fick jag ingen lön alls. Igår gjorde min man vår månadssammanställning som vi gör varje månad den 24. Under september gick vi från 3400kr minus till 7600kr plus :). Vi har från i juni förra året gått från att ligga 98000kr minus till att idag ligga på plus :) Visserligen har vi ju fortfarande skulder, men det känns skönt att om vi säljer alla våra aktier och tar alla våra lösa pengar och betalar av våra skulder kommer vi ändå ha pengar kvar :) Så trots att jag inte fick någon lön förra månaden så gick vi ändå massor plus vilket känns jätte bra. Jag fick inga pengar nu i oktober heller eftersom det är en månads innestående lön som gäller på mitt nya jobb vilket är jätte jobbigt när man börjar och skönt när man slutar :P

Jag trivs jätte bra på jobbet och jag hoppas verkligen att jag får vara kvar längre än den 23 dec. Denna veckan är det tidig vecka så jag skall upp 04.15 inatt. Lite segt, men men...

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar