Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, oktober 16, 2009

Ödet busar med mig!

Jag är ju helt inkörd på ödet och lagen om attraktion och ibland är livet väldigt underligt.

När jag var gravid umgicks jag med en annan tjej som också var gravid. Av olika anledningar slutade jag umgås med henne. Jag tyckte alltid att det var lite synd om hennes kille. Hon hade världens snällaste och gulligaste kille som hon behandlade på ett sätt som jag inte tyckte att han borde bli behandlad på. Hur som helst så bodde dom ganska nära där jag jobbar nu och jag har varit lite skraj att jag skall springa på henne. Jag slutade bara höra av mig utan någon som helst förklaring vilket kanske var lite elakt, men livet är för kort för att umgås med människor som dränerar en på energi. Igår när jag satt och väntade på tåget hennes kille med deras son. Det visade sig att dom separerade i somras och att dom har sonen varannan vecka. I morse när jag gick av tåget sprang jag på honom igen. Han var på väg till dagmamman med sonen och sedan skulle han till jobbet. Ibland är världen bra liten :)

När jag började på mitt jobb var det en annan tjej som började samtidigt som mig. Vi gick den första utbildningen tillsammans och nu jobbar vi i samma team och blir utbildade på var sin del av processen med att bygga en elektrod till peacemakers. Hur som helst så skulle jag lägga till henne på facebook tidigare idag för att kolla på ett roligt klipp som en av hennes kompisar lagt upp som hon har pratat om hela veckan. Denna tjej kommer från Hudiksvall och jag kommer från början från västkusten. Hon flyttade till Sthlm för 3 veckor sen och jag för 3 ½år sedan. Varför denna bakgrunds info? Jo jag upptäckte att vi hade en gemensam vän. Det visade sig att min nya kollega kände en kille som jag gick i samma klass som under gymnasiet.

Världen är en lite plats.

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Jupp, världen är liten, konstigt men sant.

    SvaraRadera
  2. Om du gillar "the law of attraction" kommer du gilla Randy Gage och hans "Prosperity & Abundance" filmer på Youtube.

    http://www.youtube.com/randygage

    SvaraRadera