Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, oktober 16, 2009

Fredagsmys

Jag och min man brukar försöka mysa till det lite på fredag eller lördag nu när jag börjat jobba igen. "normala" människor tror jag inte ser det som så mycket till fredagsmys. Vårt fredagsmys består av att dricka alkoholfri cider och kolla på lyxfällan. Hahahaha, vi börjar bli skadade av ekonomi.

Så otroligt dålig koll dom hade på sin ekonomi i veckans avsnitt. Jag fattar inte, men sedan har ju jag blivit intresserad av ekonomi också. Jag tror att vi börjar närma oss nollsträcket i vår uträkning där vi tar tillgångar minus skulder. Vi kommer med stor sannolikhet snart även få hjälp att lösa vårt blancolån på bilen, men det har vi inte sett än. Jag återkommer om det längre fram...

/Fru S

1 kommentar:

  1. Stort Grattis till arbetet! =)
    Låter som våra myskvällar här hemma, fast vi kör på Cola Zero och proteinbars! =D

    SvaraRadera