Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, oktober 20, 2009

VAB = sitta i telefonen halva dagen

Jag är som jag skrev tidigare hemma idag för vård av sjukt barn och detta medför att jag måste ringa följande personer och myndigheter:
  1. Försäkringskassan (vet inte om jag måste ringa, men jag gjorde det i alla fall)
  2. Dagis (så dom vet att sonen inte kommer)
  3. Bemanningsföretaget så dom vet att jag inte är på jobbet
  4. Min teamleader så hon kan planera om
  5. Min gruppchef så det blir rätt med tidrapporteringen till bemanningsföretaget.
Och sedan har ju personerna inte alltid vänligheten att svara när man ringer första gången. Jag tror jag försökt att ringa några av dom sedan imorse. Det är alltså ett heltidsjobb bara att ringa och berätta att jag inte skall till jobbet. SUCK

/Fru S

1 kommentar:

  1. vad jobbigt! Hoppas att sonen snart mår bättre! Sänder krya på kramar! =)

    SvaraRadera