Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, maj 01, 2010

Enkelvagn + bilbarnstol är nu köpta

Efter mycket om och men och många veckors slitande av mitt hår så har jag äntligen köpt en enkelvagn och en bilbarnstol. Jag köpte dom från den tyska sidan jag pratade tidigare idag. Problemet med den sidan är att den enbart finns på tyska och trots att jag läste just tyska från 6:an-9:an så kommer jag inte ihåg någonting alls vilket gör att det blir ett problem. Så jag vill passa på att tacka Google för deras översättningstjänst :)

Efter noga övervägande beslutade jag/VI att vi inte skulle köpa dubbelvagnen just nu dels för att vi inte känner att vi har råd att köpa vagnar för ca 6500kr på en månad och dels för att vi vill känna om vi verkligen behöver en.


Summa: 3750kr (ink frakt)
Dessutom kan man sätta bilbarnstolen
i barnvagnen istället för liggdelen om
man bara skall in på affären eller liknande





/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar