Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, maj 06, 2010

Blancolån + CSN lån borta

Idag löste min man vårt blancolån + sitt CSN lån. Detta gör att vi kommer ha ca 3300kr mer i månaden än innan och vårt skuldläge kommer att vara mycket bättre än tidigare. Från och med nu kommer vi enbart ha lån på bilen och mitt CSN lån. Vilket känns jätte skönt. Vi har kommit fram till att det inte finns någon som helst mening med att betala av mitt CSN lån eftersom det är på ca 40000kr. I så fall hade det varit bättre att betala av billånet och låta mitt CSN lån rulla på i bakgrunden.

/Fru S

3 kommentarer:

  1. Oooh så härligt!! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt! Önskar att jag kunde betala av mitt CSNlån, men det är på 120 000:- så det får vackert rulla på i bakgrunden. Har också en blogg om detta med att bli skuldfri och spara pengar, läs gärna!
    http://fattigmansbloggen.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. Härligt när skulderna försvinner.

    SvaraRadera