Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, oktober 31, 2010

Gör ingen nytta i garderoben

Jag förstår inte var veckorna och månaderna också för den delen tar vägen. Tiden bara flyger fram och det känns inte som vi får gjort någonting alls. Lillebror (K) är 3 månader idag och han växer så det knakar. Storebror (F) är inne i värsta trotsen hittills och om vi har en bra dag här hemma får man vara glad för det lilla om vi säger så. Jag har idag full förståelse för att så många förhållande går åt helvete under småbarnssåren. Det är ju inte bara en dans på rosor direkt.

Mycket av min tid har på sista tiden gått åt till att gå igenom alla piercingar vi fick i somras och försöka räkna dom, lägga in dom på rätt plats, mätta dom och kolla så att det är rätt färg och rätt storlek på dom. Detta har tagit enormt lång tid eftersom jag samtidigt har lilleman att ta hand om + att efter kl 15:00 är det svårt att göra något för då hämtar jag storebror på dagis. Samtidigt gör dom ju ingen nytta i vår garderob så denna veckan kommer gå åt till att försöka få upp så många som möjligt på vår hemsida + ansöka om att starta butik på tradera så att vi kan få igång försäljningen innan jul.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar