Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, oktober 11, 2010

Ny design gav beslutsångest

Kände att designen på min blogg var en aning för somrigt och eftersom vi går mot lite mörkare dystrare tider så kände jag att det var dags för ett byte. Har inte varit inne och kollat så mycket på just design biten sedan dom gjorde om sidan, men shit vad många snygga varianter det fanns nu. Efter mycket om och men så stod det mellan den jag nu valt och den med en hel del regn i bakgrunden, men kom fram till att regn och rusk kommer det vara nog med i höst så den jag valde är i alla fall lite mer uppiggande :)

Jag hoppas på en höst med kallt och soligt väder och om det nu nödvändigtvis måste bli en riktigt kall vinter (bättre än bara slask i och för sig) så hoppas jag på mycket sol för gå 4-6 månader med bara rusk och sedan inte någon sol det kan jag leva utan!

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar