Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, januari 10, 2010

Mål

Jag och min man satt i helgen och satte upp lite långsiktiga mål. Vi har inte tidsbestämt något av dom, men vi ville ändå sätta upp dom.
  • Starta vårt företag (vilket är mer akut än på länge eftersom jag kommer få 0kr när jag är hemma och är arbetslös).
  • Betala av min mans CSN (ca 4000kr)
  • Betala av mitt CSN (ca 41000kr)
  • Betala av vårt blancolån (ca 38000kr)
  • Betala av vårt billån (ca 125000kr)
  • Resa till USA och äta konstig mat (har kollat för mycket på Man VS food)
Livet blir inte alltid som man tänkt sig 2008 blev inte alls som jag och min man tänkt oss. 2010 kommer på många sätt bli ett år som inte heller blir som vi tänkt oss.

/Fru S

1 kommentar:

  1. tråkigt att du förlorade jobbet! Men du har satt bra mål för 2010. =) Ge inte upp....tänk positivt=)

    SvaraRadera