Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, januari 28, 2010

Mår sådär

Visst det är jätte skönt att jag har jobb med tanke på hur svårt det är att hitta något jobb alls nuförtiden, men det tär på mig något enormt. Det är inte jobbet i sig som är jobbigt utan att jag går upp runt 04:10-04:20 varje morgon och sedan hämtar jag sonen på dagis efter jobbet är inte hemma innan 17:00. När sonen sedan går och lägger sig vid 19:00-20:00 är jag så slut att jag också somnar. Det enda jag gör just nu är alltså jobbar, busar lite med sonen och sova.

Att hissen är trasig med jämna mellanrum och nu inte fungerat ordentligt på 3-4 dagar och jag vid flera tillfällen fått dra upp vagnen 6 våningar och sonen fått gått själv gör ju inte att jag blir på bättre humör och mår bättre. Att dessutom idioterna som skall laga hissen är dryga och verkar vara väldigt inkompetenta och inte kan fixa hissen gör det inte bättre heller.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar