Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, januari 03, 2010

Hemma igen och har fått svar från hudläkare angående tid för vår son

Nu är jag hemma igen efter 5 dagar i London. Kom hem i natt och välkomnades på Skavsta flygplats med minus 9,5 grader kalt, 20-30cm snö samtidigt som det snöade. Jippi NOT!

London har varit super. Alla är jätte trevliga och jag har åkt runt själv och kollat i affärer en del eftersom min kompis jobbade några av dagarna jag var där. Jag är otroligt stolt över mig själv då jag inte gick vilse en enda gång :)

På nyårs dagen var jag och två andra svenska tjejer inne och kollade runt på lite byggnader som man "MÅSTE" se när man är i London ;) När vi gick av tunnelbanan på ett ställe så var det en super lång rulltrappa och längst ner stod det en gubbe som hade på en låt från Grease och så spelade han trumpet eller något sånt till och ville ha pengar för det. Dom två tjejerna som var med mig stod och sjöng på låten lite tyst för sig själva och helt plötsligt är det två andra som börjar sjunga och sedan några till och när refrängen kom stod hela vår rulltrappa och sjöng så det ekade. Hur häftigt som helst :)

Så jag har haft det bra i London :)

Väl hemma hittade jag ett kuvert på hallgolvet som var till vårdnadshavare till (och så vår sons namn). Innan jag åkte till London var vi hos läkaren för vår son har varit väldigt torr på vissa ställen på kroppen. Fläckar som han varit super torr på. Det har gått i vågor ibland är det bättre och ibland sämre, men det spelade ingen roll hur mycket vi smörjde in honom för det hjälpte inte. Vi fick av läkaren en salva på recept som vi hämtat ut och som hjälpt JÄTTEMYCKET och han skickade även en remis till en hudläkare och det var denna remis vi fått "svar" på. Det stod egentligen bara. Tyvärr kan vi inte erbjuda dig en tid inom 30 dagar. Vår väntetid är just nu mer än 5 månader. Jaha? Hade det inte varit lättare att bara skicka ut en tid eller inget papper alls? Ibland blir man bara trött. Om han haft jätte problem skulle vi då väntat i 5 månader på att få hjälp bara för att vi inte betalar massor för sjukvården i Sverige? SUCK

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar