Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, december 30, 2009

Fru S önskar er alla ett gott nytt år från London :)

Nej jag har inte blivit helt galen ;) Jag frågade min chef i måndags om jag verkligen behövdes på jobbet denna veckan. (har jobbat nästan hela julhelgen och kände att jag behövde komma bort ett tag). Det hela slutade med att han kom fram till att jag inte behövdes och han verkade inte det minsta sur att jag bad om att få åka i alla fall trots att jag sagt att jag kunde jobba. Så nu sitter jag i min kompis soffa i London efter en hel dags shoppande :)

Jag är otroligt imponerad av mig själv. Jag har traskat runt och åkt tunnelbana själv i London nästan hela dagen. Jag har aldrig varit här tidigare, men måste säga att det är relativt lätt att hitta bara man stannar upp och ger sig själv tid att hinna tänka efter och tittar noga på vad det står.

Så Fru S önskar er alla ett riktigt gott nytt år från ett London där det i alla fall är plus grader :) (Pratade med min man innan det var MINUS 17 grader i sthlm tidigare ikväll. Inget jag längtar hem till precis).

/Fru S

3 kommentarer: