Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, december 14, 2009

Energitjuvar finns runt omkring oss hela tiden

Var man än gå finns det människor med fel sorts energi och som i bara dränerar en på ens egen energi. Oftast kan man välja att undvika dessa människor eller försöka ha så lite som möjligt att göra med dem. Nu har jag råkat ut för en energitjuv jag inte kommer undan. Hon som lär upp mig på nya avdelningen är helt jävla hopplös. Är så negativ hela tiden och jag blir jätte nere av att vara i närheten av henne, men eftersom det är hon som lär upp mig kan jag inte bara undvika henne heller. Hon är sambo och har två barn och jag fattar inte hur hennes gubbe står ut. Alla gånger hon pratat med honom i telefon som jag hört (händer dagligen) så är hon negativ, kräver att han skall göra saker och tycker inget han säger är bra.

Det värsta är att hennes sätt att lära ut är att typ dum förklara en och behandla en som om man är två år. Det är ingen idé att försöka skoja med henne eller vara ironisk för sånt fattar hon inte. Jag håller på att bli knäpp. Jag har i praktiken slutat prata på jobbet eftersom det ändå inte finns någon att prata med. Jag saknar mina gamla kollegor och mitt gamla team dom var i alla fall roliga. Dock får jag som det ser ut nu vara kvar på jobbet vilket inte mina andra kollegor som är inhyrda kommer att få vara.

Jag kommer för övrigt att jobba som en dåre fram till nyår mitt schema är just nu:
Jobba: 15, 16, 17,18,19
Ledig: 20
Jobba: 21,22,23,24
Ledig: 25
Jobba: 26,27,28,29,30,31 samt 1 jan
Ledig: ev 2 och 3 jan
Jobba: 4,5
Ledig: 6
en del av dessa dagar kommer jag även jobba långa dagar som på torsdag är planen att jobba 06:15 till runt 19.00 får se om det är någon kvar så länge.
och sedan rullar det på som vanligt med jobb mån-fre 06:15-15:15 :)
/Fru S

1 kommentar: