Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, december 24, 2009

Ingen rast och ingen ro

Idag är det julafton, men det känns som en helt vanlig dag. Jag har varit på jobbet gav mig själv lyxen att åka hem lite tidigare när dagens mål för min räkning var avklarade. Jag är annars otroligt trött JÄMT. Det tär på krafterna att gå upp 04.10 varje dag jag hade mycket hellre jobbat skift, men men vad gör man inte för att få behålla jobbat. De flesta av dom som var konsulter som jag jobbade tillsammans med fick i förra veckan veta att dom inte skulle få vara kvar och slutade igår. Jag pratade med min personalansvarige på bemanningsföretaget som informerade om att dom gick från 23 konsulter till 9 på det företaget jag är vilket är ganska stor skillnad. Tur att jag fick vara kvar :) Jag skall vara ledig imorgon och sedan blir det jobb på lördag lite ledigt på söndag och sedan full fart nästa vecka.

Mina föräldrar är här på besök och idag skall vi äta lite julmat (och det viktigaste av allt prinsesstårta) och imorgon skall jag, min man, vår son och mina föräldrar till min svärfars familj och fira en lite sen jul där istället. På lördag åker sedan mina föräldrar hem och tar med sig vår son som planerat och vi kommer vara barnfri i mer än en vecka vilket känns skönt, men samtidigt lite jobbigt. Kommer ju sakna lillebubbusen ju ;)

/Fru S

2 kommentarer: