Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, februari 01, 2010

Nytt inköp

Igår köpte vi en ny bärbar dator till mig :) Visserligen har jag en som inte är mer än 1½ år gammal, men den är så stor och klumpig att den är svår att ta med sig någonstans därför var tanken att vi skulle köpa en mini bärbar dator som jag kan ha på tåget på väg till jobbet så att jag använder tiden bättre.

Tanken är att jag även skall hålla på med allt jag kan göra som har med företaget att göra. Vilket är i praktiken allt utom att skicka saker som folk beställt :) Jag kan även titta på de serier som jag vanligtvis kollar på varje vecka. Allt för att jag skall utnyttja dagens alla timmar så bra som möjligt :)

/Fru S

6 kommentarer:

  1. För mycket pengar? ;-)

    SvaraRadera
  2. typ 6700kr med väska. Skulle kostat typ 7200kr om vi inte fått p-pris :) Ibland är min man bra att ha ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag menar NÅGON som har FÖR mycket pengar ;-), men jag medger att jag är lite avis iallafall!

    SvaraRadera
  4. Om det vore så väl ändå ;) Tyvärr så är det inte det som är fallet. Det kändes kan jag ju säga, men jag kommer i alla fall (förhoppningsvis) vara mindre stressad över att mitt liv just nu enbart är att jag sover, går upp äter, åker till jobbet, åker och hämtar F på dagis, beger mig hem, fixar mat, går och lägger mig och sedan börjar allt om igen. Och på helgerna är jag så slut att jag inte orkar göra ett skit! Skall bara fixa ett trådlöst modem också :)

    SvaraRadera
  5. Nice med mini! Jag älskar min! =)

    SvaraRadera
  6. Den blev inte så mini ;) 15,6 tum, men jag gillar den i alla fall. Känns som jag har lite mer fritid nu och jag mår sjukt mycket bättre av att hinna med att göra saker på väg till och från jobbet istället för att ha ångest över att jag inte hinner med det på kvällarna :)

    SvaraRadera