Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, februari 12, 2010

Tekniknörden åker till jobbet

När jag åker till jobbet har jag en vanlig dag med mig min nya bärbara dator som jag berättade om för någon vecka sedan, min mans HTC som jag använder som trådlöstmodem så att jag kan surfa på väg till jobbet och min mobil (Iphone). Jag har fått en hel del konstiga blickar av människor de senaste veckorna. Först drar jag upp en bärbar dator, sedan sätter jag in en HTC som visserligen inte är ny, men den är ju inte direkt gratis och när vi närmar oss min station där jag skall gå av så stänger jag av datorn och tar upp min Iphone och sätter in hörlurarna i den istället så jag kan lyssna på musik. Jag tror att den del människor tycker jag är dum i huvudet som har med mig så mycket teknikprylar bara för att åka till jobbet. Men nu har jag i alla fall ett liv (mer än att jobbar, sova, äta och ta hand om sonen).

/Fru S

1 kommentar:

  1. Najzzzzzzzzz! Vi lever på underbara 2000-talet och tekniken är beroendeframkallande! Vill inte vara utan mina teknikprylar! =D

    SvaraRadera