Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, februari 28, 2010

Utnyttjad julklapp

Förra året i julklapp fick jag av min mans bror och hans tjej ett restaurang besök där barnvakt ingick. Denna julklapp utnyttjades igår :) Mycket trevligt, dock hade dom bytt meny sedan min mans bror och hans tjej var där så det vi tänkte äta fanns inte kvar, men det var skönt att vara barn fri ett tag.

När vi kom för att hämta sonen tackade jag min mans bror för julklappen och pikade honom om att jag fyller år nästa vecka ;) Min man passade då på att säga att det inte var pengarna som var det viktiga (jag fick även pengar till besöket) utan att vet var att vi fick komma ut lite som var det bra :) Vilket jag håller med om.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar