Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, februari 18, 2010

Mysfaktor för en billig peng

Enda sedan jag och min man blev ihop för nästan 4½år sedan alltid resonerat som så att det inte finns någon mening med att lägga pengar på mysfaktors grejer i våra lägenheter för vi skall ju ändå inte bo just där så länge. Vi har alltid varit på väg till någon annan lägenhet innan vi ens flyttat in i den nya. När vi flyttade in i vår förra resonerade vi på samma sätt och där bodde vi i drygt 2 år vilket gör att man aldrig riktigt känner sig hemma.

Nu har vi kommit fram till att hur vi än gör så kommer vi vara tvungna att bo där vi bor nu i kanske 4-5år till vilket gör att det känns som att det är dags att börja göra det lite mysigt och mer hemtrevligt. Dock vill vi inte lägga så mycket pengar på det så jag har precis beslutat mig för att sjunka till nivån att kolla runt på blocket med jämna mellanrum. Jag gillar nytt, men nytt är dyrt och vi har inte råd. Vi har en bokhyllsvägg (billys i ek) som jag vill bygga ut mer. Vi lär kunna hitta billiga hyllor på blocket bara vi har lite tålamod :)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar