Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, februari 17, 2010

Konstig instättning

Jag var idag inne och kollade på ett konto som jag inte kollar på så ofta. Jag såg då att jag hade 2228kr för mycket vilket var jätte konstigt. Det enda jag kan komma på att det skulle kunna vara är att pengarna som vi betalt till Kina har kommit tillbaka. Problemet är bara att det fattas ca 300kr vilket i så fall betyder att vi betalat 250kr för överföringen, 200kr i avgift till mottagarens bank + dessa ev 300kr för att få tillbaka pengarna. Alltså 750kr i avgifter för att min bank försökt sätta över pengarna. Jätte irriterande om det skulle vara så. Kontaktade min bank tidigare ikväll och hon jag pratade med kunde inte se vad det var för något så hon gjorde ett ärende av det och banken kommer att kontakta mig inom en snar framtid. Så vi får väl se. Skall även kontakta dom vi köpt saker av och kolla.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar