Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, februari 10, 2010

Felriktad energi

Jag är just ni väldigt frustrerad och riktar min energi åt hel fel håll. Jag är väldigt frustrerad på en del personer på jobbet och sitter och irriterar mig på det hela dagen vilket gör att jag mår dåligt eftersom jag riktar min energi mot något negativt och jag är trött på det. Jag har därför beslutat att jag skall läsa the secret igen för att åter få mitt fokus på något viktigare än idiotiska människor som har zero samarbetsvilja och bara skriker åt en när man pratar med dom.

Något positivt är i alla fall att det verkar som att jag kommer få vara kvar en månad till. Visserligen inget dom sagt än, men vi har hur mycket som helst att göra så det känns dumt att lära upp mig mer vilket jag skall börja med imorgon och sedan inte låta mig vara kvar mer än 2½ vecka. Vi får väl se. Alla månader jag får vara kvar är ju bra.

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Bra initiativ där, kämpa på!

    SvaraRadera
  2. En månad till är kanon! Håller tummarna för många fler! =)

    SvaraRadera