Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, februari 11, 2010

Positivt tänkande gav resultat på 18 timmar

Igår skrev jag om att jag tänkte börja läsa boken the secret igen vilket jag även gjorde. Hela den boken består egentligen enbart av tips om hur man tänker positivt. Jag kom fram till att jag inte orkar lägga energi på jobbiga människor längre. Till min stora förvåning gav mitt ändrade tankesätt resultat redan idag. Den person som tidigare varit jobbigast mot mig var faktiskt trevlig mot mig HELA dagen eller han skrek inte på mig i alla fall :)

Idag fick en av de timanställda veta att hon inte kommer vara kvar. Anledningen var att hon varit timanställd så länge att dom måste fastanställa henne vilket vår arbetsgivare inte ville så vi får väl se hur det går för mig vi får hoppas på det bästa.

Läsningen av the secret kommer att fortsätta! Vi har ännu inte hört av kinesen vi beställt ifrån. Dock tror jag knappt dom fått in pengarna än så vi får väl se :) Känns bra i alla fall :)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Håller både tummar o tår för att det lyckas denna gång! Så du kanske slipper vara så beroende av andra arbeten, att ni kan driva ert eget och tjäna en "hacka"! =)

    SvaraRadera
  2. Ja vi får hoppas på det bästa :) Det känns bra i alla fall och dessutom om vi inte testar så vet vi ju inte om det kommer gå bra eller dåligt. Vem vet det kanske går åt helvete och vi förlorar pengar, men då har vi ju i alla fall försökt :)

    SvaraRadera