Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, februari 18, 2010

Misslyckad insättning

Min bank kontaktade mig tidigare idag för att informera mig om den konstiga insättningen på mitt konto var de pengar jag skickat till ett konto i Hongkong som skulle vara första betalningen av två på de saker vi köpt och som vi skall använda för att starta vårt företag. Anledningen att pengarna kom tillbaka var för att jag angivit fel namn i förhållande till vad personen som har kontot heter. Min bank har alltså tagit en avgift på nästan 750kr för att försöka sätta över pengar till ett konto utan att lyckas allt pga att det inte står rätt namn. Säkert någon säkerhets grej, men om jag väljer att sätta in pengar på ett konto är det väl fan upp till mig och vad när jag satt in pengar till konto i Kina tidigare har det inte spelat någon som helst roll så varför spelar det roll nu?

Jag kommer ta ut mina pengar från denna bank imorgon och sluta vara kund hos dem! (Att sur gubben som ringde inte trodde att jag var jag för att jag låter som en kille i telefon gör ju inte att jag blir vänligare inställd till dem heller!!)

/Fru S

1 kommentar:

  1. Urk vad trist!
    Hoppas det löser sig och ni får igång hela processen utan alltför mkt extrakostnader!

    SvaraRadera