Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, februari 28, 2010

Charlie Söderbergs mörka förflutna

Jag vet inte varför jag envisas med att gå in på aftonbladets hemsida. Det enda dom skriver är ju bara om död, andra otrevliga nyheter och nonsens. Den senaste i raden av all skit dom skriver är om programledaren för Lyxfällan Charlie Söderbergs MÖRKA förflutna. Gissa vad han gjort?! Han har varit "lajvare" eller inte ens det han har varit med på medeltidsveckan på Gotland för 10 år sedan. Vet inte riktigt var rubriken DET MÖRKA FÖRFLUTNA kommer in i bilden, men antagligen passade det in bara att jag inte ser det. Jag menar man må hända vara lite nördig om man håller på med lajv, men det är ju inget hemskt precis. Så låt mig ASGARVA!


Klicka på bilden för att komma till nyheten på aftonbladet

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar