Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, februari 22, 2010

Var glada att vi använder er bank för i helvete!

Jag börjar bli jävligt irriterad på både min och min mans bank (har olika). Vi fick ju tillbaka pengar som vi satt in till dom vi skall köpa saker ifrån i Kina. Det kontot fanns Hongkong. Efter mycket om och men kom vi och banken fram till att orsaken att pengarna kom tillbaka var för att jag angett fel namn på personen som hade kontot. Okey nu gör vi ett nytt försöka TRODDE JAG. Man behöver namn, adress, kontonummer o.s.v o.s.v för att banken i Hongkong överhuvudtaget skall ta emot pengarna annars skickas dom tillbaka. MEN VA FAN! Ta emot pengarna och sätt in dom på angivet konto! Hur SVÅRT skall det vara!! AHHHHHHHHHHHHHHH


/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar