Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, februari 19, 2010

Pocketböcker

För flera flera månader sedan ifrågasatte jag varför man köper inbundna böcker överhuvudtaget eller varför man köper pocketböcker i vanliga bokaffärer eftersom dom kostar nästan hälften så mycket på nätet?

Trots att min bokhylla är så full av böcker att vi snart måste köpa mer bokhyllor så känner jag ändå att det är dags att köpa lite nya böcker. Det finns en del bokserier som jag följer och väntar tills den kommer ut i pocket. Den boken jag just nu saknar är Åsa Larssons senaste bok som kom i vanlig pocket i aug förra året. Vi får se hur mycket böcker det blir. Min man är även sugen på att köpa Per H Börjessons nya bok: Så här blev Warren Buffett världens rikaste person.

Jag kollade lite i min bokhylla för att se vad det var för böcker jag inte läst och såg till min stora förvåning att det finns massor av böcker som jag inte köpt. Jag tror att det är min svårmor som satt dit böcker som hon redan har läst och som jag fått hon sa något om det för ett tag sedan, men jag såg inte när hon satte dit dem.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar