Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, februari 14, 2010

Tvättmaskin

Efter mycket om och jävligt många MEN så är vår tvättmaskin äntligen på plats och installerad :) Det blev en LG som skulle kostat runt 7000kr, men vi fick den för 4500kr pga av min mans personalpris. Uppenbarligen är det väldigt lönsamt för oss att köpa vitvaror via min mans jobb så länge han får personalpris på dom :)

Just nu håller vi på att tvätta en tom tvätt för att få bort ev kemikalier m.m och när den är klar om ca 1 timme skall jag tvätta den första maskinen i lägenheten :) Nu är jag glad :)

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Tvättmaskin! Är det inte underbart?! Min fru kom hem igår och det första hon gjorde var att köra igång den! 2 maskiner innan hon gick o la sig, jag misstänker att hon saknat den mer än mig! =D

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja antagligen så har hon det ;) Har kört första maskinen med tvätt nu och den läker inte och verkar fungera bra. Den spelar även en liten melodi när den är klar ;) hahaha. Den har fått sämre pga betyg pga av att melodin inte går att stänga av. Skit löjligt, men i alla fall. Den står ju på toan så man hör den ju inte så bra hur som helst.

    SvaraRadera