Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, februari 12, 2010

försäljarens dumma fråga

För några dagar sedan var jag nere i centrum och skulle handla lite mat. Utanför affären står ett gäng med försäljare som vill pracka på mig något abonnemang som jag inte vill ha! Jag brukar dock ALLTID ignorera dessa parasiter vilket jag även gjorde denna dag dock kunde jag inte låta bli att asgarva inombords när jag hörde en av försäljarnas fråga till mig för att få min uppmärksamhet.
Försäljaren: Ringer du med en telefon?

Öhhhh (asgarv) vad skulle jag annars ringa med? Visserligen använde vi oss av två burkar som det var fäst ett snöre mellan som "telefon" när jag var liten och vi lekte, men mottagningen och räckvidden är så dålig på den att jag skrotat den för länge sedan. Så för att klargöra en ska för er kära läsare så ringer jag med en TELEFON! (Så att ni inte sitter där hemma och undrar vad jag använder det hade ju varit förargligt)

/Fru S

1 kommentar:

  1. Asgarvar!! Det var nog det roligaste jag hört någon fråga på länge av dessa påstridiga försäljare! =D

    Skönt att veta att det inte är bara jag som ringer med en "telefon", utan även du! =D

    Undrar vad min granne ringer med, jag ska nog ta och fråga! =D

    SvaraRadera