Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, februari 07, 2010

Nu jävlar

Nu händer det saker angående vårt "företag". Jag har ju tjatat sedan i somras att vi skall starta ett företag. Vi gjorde ju även en beställning på grejer i höstas, men blev blåsta på ca 11-12K och har efter det tappat sugen totalt. Igår gick dock första ordern iväg till en annan person som verkar bra och jag skall göra första inbetalningen som är på 30% av summan redan imorgon. Enligt kontaktpersonen så bort vår order vara klar i slutet av feb att skickas till oss vilket känns skönt. Jag har även hittat en annan person som säljer något helt annat som jag håller på att kolla priser o.s.v med. Så det känns som det börjar hända saker. Eftersom jag inte vet hur länge jag får vara kvar på mitt jobb så känns det som att det är ganska viktigt att få igång detta så fort som möjligt så att vi ev kan ta ut lite pengar från företaget om det skulle behövas. Dock hade det bästa varit om vi kunde återinvestera allt under de första två åren i alla fall så vi kan bygga upp ett bra lager och en bra grund innan vi måste börja ta pengar. Dock känns det som både jag och min man har fått en nytändning.

/Fru S

1 kommentar:

  1. Härligt! Hoppas det går vägen denna gång! Jag håller tummarna för att det! =)
    Tackar för kommentarerna! I get your point! =D
    Ha en bra dag nu & hälsa gubben din!

    SvaraRadera