Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, april 07, 2010

Framtidsplaner smids

Jag har ju tidigare tagit upp att jag skulle vilja studera efter jag varit föräldraledig. Vilket jag nu kommit fram till är ett bra alternativ. Jag har kollat med försäkringskassan (FK) och jag får lov att studera på distans när jag är föräldraledig. Vi får även starta ett företag när jag är hemma och så länge jag inte tar ut 7 dagars föräldrapenning i veckan så kan jag även jobbar med det. Och min man får ju jobba med det hur mycket han vill. Så starta företag, plugga matematik C undertiden jag är hemma och sedan studera 3år efter jag varit hemma. Det känns som en bra plan som kommer gynna oss som familj i framtiden.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar