Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

fredag, april 09, 2010

Mia: sanningen om gömda

Jag lästa gömda skriven av Liza Marklund och Maria (Mia) Eriksson 1998 eller 1999 jag har efter det läst den minst en gång till och den har fram till onsdags lätt varit en av de bästa böckerna jag läst. Men så i onsdags började jag läsa Mia: Sanningen om gömda. Jag har funderat på att läsa den länge och nu har jag som sagt äntligen köpt den och börjat läsa den. Jag har kommit till sidan 150 och jag är riktigt förbannad. Hur fan har man mage att lura en hel befolkning att en bok är sann när knappt ett enda ord i den verkar stämma? Det som verkar stämma har dessutom med storsannolikhet inte ens hänt Mia. Man blir så less. Jag är glad att jag inte köpte hennes senaste bok med tanke på att hon tjänat miljoner och åter miljoner på att lura folk att hon blivit misshandlad. FY FAN!

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar