Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, augusti 25, 2010

Finns det tillfälligheter eller är det bara ödet?

Den senaste tiden har jag tänkt mycket på pengar och hur vi/främst jag skall göra för att spara in på pengar lite här och var eftersom det kommer bli ganska lite med den varan i alla fall ett år framåt då jag skall vara föräldraledig och sedan kanske ytterligare 2år om jag börjar plugga som jag tänkte. Min plan då är att enbart ta bidragsdelen vilket kommer göra att jag kommer ha en inkomst på ca 2700:- i bidrag från CSN och sedan ytterligare 2250:- i barnbidrag vilket ger en summa av ca: 4950:-/månad vilket inte är speciellt mycket så vi måste redan nu börja leta ställen att spara pengar på.

Hur som helst så har jag i och med detta tänkt en hel del på pengar och när jag läste the Secret förra gången så var det någon som sa (kommer inte ihåg var i boken det står) att om man undrar över något eller har en fundering eller liknande skall man ta fram boken och bläddra i den lite på måfå och slå upp en sida och där skall svaret på ens problem/fundering finnas. Detta testade jag idag och sidan jag slog upp (av alla sidor i hela boken) var första sidan i kapitlet om the secret och pengar. Var det en tillfällighet att jag slog upp just den sidan eller var det ödet som ville säga mig något? Tåls att tänka på...:)

Uppenbarligen har Rhonda Byrne nu även släppt en ny bok som heter The Power. Hittade den på adlibris, men än så länge har den bara kommit på Engelska. Tror jag väntar med att köpa den tills den kommer på svenska (om den nu gör det).

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar