Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

lördag, augusti 14, 2010

Viktras

Första gången jag blev gravid var jag egentligen mest rädd för att alla dessa berömda gravidkilon aldrig skulle försvinna. Det finns hur många som helst som blir gravida och går upp massor i vikt och när bebisen väl är ute så går dom aldrig ner i vikt igen. Detta var jag väldigt rädd för eftersom jag inte är jätte smal innan så behöver jag ju inga extra kilon uppe på det och och runt med om vi säger säg.

Under första graviditeten gick jag upp ca 16kg. 2-3 veckor efter förlossningen hade jag gått ner 19kg, men där stannade det tyvärr. Denna gången gick jag upp ca 17kg och nu 14 dagar efter förlossningen har jag gått ner 13kg så det är "bara" 4kg kvar till start vikten och efter det är det väl typ 30kg kvar till målvikten. Men en sak i taget :)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar