Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, augusti 26, 2010

Mitt stora problem

Jag har varit (det lilla jag varit hemma själv med lillebror) och även under förra föräldraledigheten var jag väldigt irriterad på min man för att han inte gjorde något eller jag var mest allmänt irriterad på honom. Idag kom jag på varför jag känner en sådan irritation gentemot min man. Jag är bra på att slösa bort dagarna framför datorn eller tvn och sedan känns det som man inte gjort något. Man mår psykiskt dåligt av att inte uträttat något den dagen. Detta är mitt stora problem. Så idag bestämde jag mig för att mellan amningarna skulle jag göra något som jag tycker är roligt. När storebror var på västkusten hos mina föräldrar så målade jag väldigt mycket på våra orker till warhammar 40k (dom där små plastgubbarna jag pratat om) och idag tog jag vid där jag slutade när storebror kom hem. Det är väldigt tidskrävande hobby och omöjligt att göra när storebror är hemma och vaken. Om han sover kan man måla, men det brukar aldrig kännas som någon idé att plocka fram alla saker för så kort stund.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar