Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

tisdag, augusti 24, 2010

Telefonföräljning borde förbjudas

Jag håller på att bli tokig på dessa jäkla telefonförsäljare som bara vill praka på en massor med skit.

Vi har inte haft hemtelefon på väldigt länge eftersom vi tycker att det är en onödig utgift eftersom vi ändå alltid ringer på våra mobiler. Nu och vi dock startat vårt företag och jag personligen tycker inte det finns något mer oseriöst än ett företag som man bara kan nå via mobil så jag fixade ett fastnätsnummer som är kopplat till min privata mobil. Super smidig, MEN det har även resulterat i att det ringer telefonförsäljare väldigt ofta. Och det är verkligen bara skräp dom vill sälja på en också. Senaste som ringde vill skicka hem rakhyvlar gratis till mig och utan tvång på att köpa fler. Äsch va fan jag kan väl gå till affären och köpa dom jag vill ha istället. LESS blir man...

/Fru S

2 kommentarer:

  1. Gå med i NIX registret så skall merparten sluta ringa.

    http://www.konsumentverket.se/Klaga/Telefonbedragerier/Nix-telefon/

    SvaraRadera
  2. Ja jag har funderat på det. Var inne på deras sida och kollade. Dock som jag fattade så kollar dom vilket nummer man ringer ifrån och eftersom numret är kopplat till min mobil så är det bara mitt mobilnummer som syns när man ringer. Skall se om jag bara kan skicka ett brev och säga att jag vill ha mitt nummer spärrat.

    SvaraRadera