Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, april 05, 2009

Lite små deprimerande att handla mat...

Eftersom det är jag som betalar all mat i vår familj så gick jag med sonen till MAXI tidigare (trots dåligt väder skall tilläggas. Det regnade hela vägen). När jag kom ut ur affären var jag inte på speciellt bra humör. Det kändes inte som jag fick någonting och ändå kostade det 485kr och då köpte jag bara mat till oss ingenting till sonen. Det hade på något sätt känts skönare om jag fått 1 packet blöjor också för dom pengarna, men inte. Det börjar bli riktigt dyrt att handla mat, men egentligen spelar det ju ingen som helst roll hur mycket butikerna höjer priserna eftersom mat måste människor alltid ha för att överleva.

Nästa månad blir det snabbmakaroner och falukorv varje dag ;)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar