Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, april 06, 2009

Vackert väder!

Har precis kommit hem efter en promenad. Min tanke var att sonen skulle få det lite skönt och sova ute i friska luften, men som vanligt somnade han 5 min innan vi var hemma igen. Han har varit lite gnällig och inte velat äta någon mat i några dagar nu och igår kväll fick vi svaret på varför. Han spydde nämligen ner större delen av vår säng. När han var klar satte han sig upp mitt i sängen hur glad som helst och undrade varför mamma och pappa sprang omkring som två vimsiga hönor och försökte rädda det som räddas kunde från att bli ner kladdat av kräks. Så det var bara till att bada en väldigt glad bebis. Idag verkar han dock vara sitt vanliga glada jag och åt till och med nästan all gröt till frukost. Vi hoppas på att det är färdig spytt för den här gången eftersom jag hellre föder barn varje dag än är magsjuk.

Nej nu blir det en tidig lunch (passa på medan sonen sover) och sedan skall vi iväg och lämna tillbaka lite böcker på biblioteket och kollat upp vad det skulle kosta att laga bromsen på vår vagn och skall även försöka hinna förbi SATS och försöka frysa mitt medlemskap där eftersom jag inte har någon möjlighet att hinna dit nu i alla fall. Med lite tur får jag frysa det till i sep/okt så att sonen hinner börja på dagis och kanske blir lite mer ljudtålig så jag kan lämna honom på miniSATS. Efter att allt detta är avklarat bär det iväg till en kompis som också har barn och så blir det till att ut och gå igen =) Måste ju njuta av solen när det för en gångs skull vill titta fram =)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar