Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, april 05, 2009

Sov morgon =)

Jag var helt inställd på att jag skulle få gå upp jätte tidigt idag, men så blev det inte =)
Igår var jag ute med sonen i det fina vädret i 5 timmar. Vi möte upp en kompis som har en son som bara är några dagar äldre än min son. Jag vet inte om det berodde på att det var väldigt varmt eller om min son bara var väldigt trött på att åka i vagnen för han var på ett riktigt dåligt humör och vägrade äta mat. Vatten gick ner, men inte maten. Vi gick till en lekpark vilket uppskattades av båda barnen. Sanden var speciellt skoj att stoppa i munnen så det enda vi vuxna sa var usch och fy och nej så får du inte göra. =)

Väl hemma var sonen super grinig så jag gav honom lite välling och han slocknade på 5 sek. Sedan sov han i 3 timmar vilket han nästan aldrig gör på dagen. Vid 19.00 när pappa kom hem så vaknade han och eftersom han sovit så länge på kvällen så trodde jag dels att det skulle bli svårt att få honom att somna för natten, men vid 21.00 somnade han igen utan protester. Han måste varit helt utmattad. Jag trodde även att han skulle vakna super tidigt idag för att han sov så mycket igår, men inte. Istället för att vakna 06.30 som är den vanligast tiden han vaknar på idag vaknade han 07.40 och mamma fick sig en liten chock =) En Trevlig överraskning måste jag säga att det var.

Idag ser det ut som det är lite sämre väder än igår, men med lite tur klarnar det under dagen så att vi får sol idag också! =)

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar