Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

söndag, juli 25, 2010

Dagens projekt

Idag har vi MASSOR att göra.
  1. Vår lägenhet är i STORT behov av städning så det kommer vi lägga en hel del tid på idag.
  2. Vi måste åka och handla mat så jag sitter just nu och gör matlista för att vi inte skall handla för mycket onödiga saker.
  3. Vi skall också också åka och hämta ut syskonvagnen på Babyland så att jag kan köra den lite innan lillebror kommer. Måste bland annat komma hur bra det går att köra den på bussar och hur man lämpligast åker rulltrappa med den. Låter som löjliga saker att veta, men jag åker mycket buss och rulltrappa så för mig är det viktigt att veta hur man tar sig på och av bussen själv tex. Bara för att man har barnvagn så kan man inte räkna med att någon hjälper till när man skall gå på och av en buss. Måste dock säga att jag tycker folk blivit mycket bättre på att erbjuda sin hjälp om man jämför med hur det var när äldsta sonen föddes för 2år sedan.
/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar