Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, juli 07, 2010

Semester "på riktigt"

Den 29 juni åkte sonen med sin mormor (min mamma) ner till västkusten för att vara där till den 12 juli allt för att jag och min man skall få lite lugnet innan stormen känslan. Sonen har ju precis fyllt 2år så det har varit lite blandade känslor nu när han varit borta. Det har varit jätte skönt samtidigt som man saknar honom massor, men jag antar att det hör till ;)

Vi har försökt göra det bästa av situationen och levt typ som vi gjorde innan sonen föddes. Alltså vi kan göra precis vad vi vill, när vi vill och det finns ingen lite kille som vill ha massor med uppmärksamhet. Kanske låter lite elakt, men med tanke på hur ont jag har och och ändå inte hade kunnat gå ut med sonen då han sätter iväg och jag inte kan springa efter så är det ganska skönt att veta att han nu får hitta på massor med bus, leka och bada varje dag :)

Vi har de senaste månaderna lagt massor med pengar på en ny armé till warhammer 40k som jag pratade om tidigare att min man höll på med. Tanken med denna nya armé är att vi skall måla den tillsammans. Eller det VAR tanken. Än så länge har min man mest tittat på figurerna och målat lite rött på någon av dom medan jag lagt ner säkert 24 timmar på att måla (i effektiv målar tid). Jag har suttit mycket när han varit på jobbet i och för sig, men jag tror att det kommer bli mest jag som målar på den tills sonen kommer hem och sedan kommer även denna armé förbli omålad :( Vilket känns lite trist för vi har än så länge lagt ca 6000kr på den och vi kommer antagligen köpa mer.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar