Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

onsdag, juli 28, 2010

Galen 2åring

Idag efter vi hämtat sonen på dagis åkte vi ut till ett naturreservat för att sonen skulle få springa lite i skogen och inte bara sitta hemma och kolla på tv varje dag. Han var jätte glad när vi åkte dit och pratade om skogen m.m. Väl där var han också jätte glad i ca 10 min sedan ville han att vi skulle vända och gå till bilen. Nästan vid bilen ville han gå tillbaka till skogen. Sorry lillkillen man kan inte alltid få som man vill.

Ringde då min kompis V och kollade om hennes son på 2år var leksugen och så åkte vi dit istället. Shit vilket liv det blev. Båda killarna åkte runt ute på deras gård på två olika små bilar och det var ett fasligt väsen. Stackars grannar säger jag bara. Jag och V + deras dotter på 2 veckor gick iväg och handlade lite snabbmat och sedan var det full rulle på killarna tills vi skulle åka hem.

Sonen somnade i vagnen på vägen hem, men vaknade när jag gick av bussen. Väl hemma fick han lite välling och somnade på 5 min. Tror han hade blivit av med lite överskott energi på vägen ;)

/Fru S

1 kommentar:

  1. jag har redan gått i pension vid 33års ålder,men "ofrivilligt"

    kika gärna in>:
    www.2tusenlappar.blogspot.com

    SvaraRadera