Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

torsdag, juli 22, 2010

Skapat motivation och gjort en bra deal på köpet

För någon vecka sedan gjorde jag en deal med min man som jag har för avsikt att hålla. Saken är den att jag väldigt gärna vill åka till USA. Egentligen vill jag åka dit vara där i 1½-2 månader och bara åka runt och testa konstig mat, men en sådan resa skulle kosta oss kanske 50K-75k per person och det är inga pengar vi har just nu. Däremot vill jag även åka till New York kanske en vecka och bara springa runt och kolla in stan.

Så vad går dealen ut på? Jo när jag gått ner till 75kg kommer vi lägga in i vår budget att börja spara till en resa till USA (behöver inte nödvändigtvis bli New York) och när vi fått ihop pengarna kommer vi lämna barnen hos mormor och morfar eller farmor och farfar och åka iväg en vecka eller något sånt. Det får man väl kalla motivation om något? ;)

/Fru S

1 kommentar: