Tips om hemsidor

Fru S tipsar om hemsidor :)
www.sodarank.com
www.piercingfabriken.se

måndag, juli 12, 2010

Nu är semestern slut!

Nu är det lite mindre än 2 timmar kvar tills vi skall vara inne på centralen och hämta vår son och min mamma efter att sonen varit på semester på västkusten i 2 veckor. Det känns lite konstigt måste jag säga. Lite som att han inte finns fast han finns ändå. Det skall i alla fall bli skönt att lillkillen kommer hem. Både jag och min man har börjat sakna honom :) Men det har varit skönt med lite semester för oss också.

Vi har faktiskt gjort ganska mycket som är svårt att göra när sonen är hemma så som att åka ner till vår spellokal nästan varje dag och umgås med folket där. Måla på våra små plastgubbar eller ja jag har målat och min man har låtsats som att han skall börja måla någon gång kanske. Jag kommer hinna måla klart hela jäkla armén innan min sega man ens hunnit fatta att jag börjat ;)

Så imorgon blir det till att umgås med sonen. Min man jobbade i helgen vilket händer väldigt sällan så han har tagit ledig imorgon för att få lite tid med sonen :) Tanken var egentligen att sonen skulle tillbaka till förskolan redan imorgon och sedan köra på som vanligt, men jag kände att det kommer aldrig fungera han var lite ledsen innan han åkte ner till mina föräldrar och ville inte så gärna vara på förskolan så vi/mest jag beslutade att han får vara hemma denna veckan också nu när mormor är här och sedan på måndag så börjar vi med 9-12 dag och ser hur det går. Problemet är att om han är borta för länge från förskolan så spelar det ingen som helst roll att vi betalar fullpris för hans plats är han borta mer än 2 månader (tror jag det är) så blir han av med sin plats oavsett om vi betalar för platsen eller inte.

/Fru S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar